Sabtu, 3 Julai 2010

kejadian 23 jun 2010



kenapa nie???
kenapa nie??
tentu anda tertanya-tanya kenapa niekan....
ceh...haha...

eh siap senyum-senyum lagi ketawa-ketawa lagi
kamu makin tertanya-tanya kan...
saya letak lagi...

wah makin hebat....
tudung pun makin mau tebuka...
kenapa ah???






kenapa???
mau saya kc tau ???


eh ingat mau kena kasi tau sudahkan...

sebelum apa-apa saya bagi tau sikit 
nie kejadian terjadi di depan kolej....
ketika sesi gambar mengambar..
selepas exam Lembaga Jururawat Malaysia iaitu exam untuk mendapat lesen menjadi seorang jururawat yang sah di malaysia 

hehe melalut pula...


inilah  punca kejadian di atas..
cerita diakan..
begini..
akibat terlalu ghairah bergambar di bata yang bersusun dengan tanda JP 07/07
undur punya undur untuk mecukupkan ruang mengambil pic..
saya terasa seperti ada benda berjalan-jalan dibelakang saya..
saya pusing perlahan-lahan terus nampak 'laga' punyalah banyak dipokok bunga ..
terus saya diam...panic tidak, apa pun tidak kosong pikiran saya..
terus kawan-kawan yang ada di atas menunggu saya ambil pic..
teriak "pika punya banyak semut di belakang kau....."
terus drg mulakan sesi membunuh semut-semut
pukul sana pukul sini...
terus saya sakit bukan sebab kena gigit semut..
tapi sakit kena pukul...sebab teda satu pun semut yang berjaya gigit saya...
tapi kawan-kawan yang membantu saya yang kena gigit...
thankx hana, len, nancy n rina...
sebab kamu saya ndak kena gigit..

itulah kisahnya....

p/s : saya bersyukur kerana hijab yang diwajibkan oleh AGAMA kesayanganku...
telah menyelamatkan ku daripada digigit semut..

Tiada ulasan: