Ahad, 2 Ogos 2009

happy FriendsHip dayZZZ

happy friendship day istimewa untuk semua rakan2 fecca yang fecca sayangi, cintai, ingati, dan rindui selalu....
terutama sekali untuk nadia nurulezzaty abdul halim, alfitriah alim,faten nadia hamilin, norfazirah moris, noorfazdillah menuil, nurul ain mustadin, nurul ayunadiah hj.tugiman, christine arthur, nurafifah abdul malik, haslina jasni, nurzahidah hj.bahar, saidah nafisah patong, azey asrinah kamiring, sallizah sallihi, nurul faezah mokdam, nurul khairunnie mahtar, farhana chacho, Ruel
( saya tidak tau nama penuh kau ), ujai (sama juga saya lupa nama betul kau), jut (ini pun saya lupa nama dia), Jubitah saudin, eva ethalia (saya ndak tau betul atau tidak nie saya eja), jessica rozer, mawar erra fazlina, Mirhana muhinin, rozila rosdi, farhana ala, noratiqah jono, zetty zaryatie peter, dan tg.mohd ali tg.zainal abidin...

tidak dilupakan juga kepada kawan2 saya yang sama-sama menimba ilmu di..
SK.TIBABAR RANAU ( THN 1 1995 - THN 4 1998 )
SK. KINAPULIDAN ( THN 5 1999 - THN 6 2000 )
SMK. AGAMA MOHAMAD ALI RANAU (TING. 1 - TING.5 )
KEM KK DI BAWAH BAYU (AMBILAN 3 KUMP 1 2006 )
SMK. LOHAN RANAU ( TING.6 2006 -2007 )
KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU KOTA KINABALU ( 2007 -2010 )

P/S : sorry bagi nama yang tidak tersenarai namanya di sini..bukan bermakna kamu bukan kawan saya atau saya lupa sama kamu...tidak sama sekali..apa-apa pun kamu semua adalah sahabat yang terbaik pernah saya jumpa...

-wassalam-

Tiada ulasan: