Selasa, 4 Ogos 2009

errrhhhhh

pagi tadi sedang saya mengelap-ngelap 'bihis' (sebab baru bangun) erm loceng asrama..meunjukkan ada pengumuman yang akan di lakukan...
" assalamualaikum dan selamat pagi semua pada pelatih-pelatih. sila ambil perhatian tentang pengumuman ini. pada 8 ogos 2009 dan 9 ogos 2009 bersamaan hari sabtu dan ahad, kuliah akan diadakan seperti biasa. sleep out dan sign off pada hari tersebut dibatalkan"

* bihis-sesuatu benda yang sedap di awal pagi....

gila tul bilalah masa mau keluar nie!!!!!!!sudahlah kalo ada kuliah mesti habis jam 5 pm.
heiiiiii!!!!!terkurung 5 hari...eh apalah nie menyekat kebebasan langsung!!!
tapi best jugalah selamat duit-duit saya d bank....
betul-betullah tertunai hasrat saya mau berjimat nie bulan owh...
semua ni ada hikmah disebalik...setelah difikir-fikirkan semula lebih banyak yang +ve daripada yang -ve.contohnya duit bayaran makan sebanyak rm150 sebulan memang digunakan sepenuhnya..duit di bank langsung tidak terusik...research dapat disiapkan lebih awal dari yang dijangka...kurang risiko infeksi h1n1..dapat study untuk formatif 1 ( kununlah bagus kalo), rasa lebih sihat sebab tiap petang main bola tampar!!!!!

*saya tidak menyenaraikan benda-benda yang -ve untuk menyenangkan hati sendiri

*walau apa pun saya harap saya dapat berhidup dengan sihat, aman, makmur dan gumbira di dalam sangkar perak ini selama 2 minggu tanpa keluar ke mana-mana

-wassalam-

Tiada ulasan: