Isnin, 3 Ogos 2009

timakasehkawan-kawan

Ucapan-ucapan friendship day untuk saya dari kawan-kawan..
1. fikah
SweetHeart
is special
word for
Love,
Love is a special
word for care,
care,
is a special word for friend
n the friend is a special
word for..
"U"
hepi friendship day
2. Cat
friendship is
1 of d
hardest thiNgs
2 keep..
coz somewhere in d midDLe
new friend mAy com...but i hopE..
U
still keep me
in
uR
heart
even If soMeoNe
nEw
comes aLOng...
'happy friendship day'
3. Nadia
aduiii ini yang paling lawak nie..
kalo kamu mau tau....misalnya ada yang saya wish2 sama dia..
e2lah dia hantar balik mah saya..
ucapan rayakah, ucapan kemerdekaankan, ucapan friendship day kah apa2lah..
apa saya hantar mah dia e2 juga dia send balik mah saya...
terus saya merungutlah kemarinkan kenapa dia hantar benda yang sama..
dia jawab sebab e2 juga saya mau cakap sama kau bilang dia....haha
tp kemarin saya paksa dia ubah yang lain...
hasilnya ini..
'Wahai JP Farah Fecca...kaulah sahabat sejatiku dunia akhirat...segala jasa n baktimu akan kukenang sampai bila2...selamat hari berkawan sedunia'..

inilah ucapan 1st yang lain dari yang lain saya dapat dari dia..

4. ZAhida..
( ini saya tipu dia, dia tanya tadi pagi 'pik adakah kau dapat mms yang aku bagi mah kau?' saya pun jawaplah 'mana da, teda pun tu'. terus dia kc tengoklah apa kunun yang dia mau hantar sama saya...padahal saya dapat juga...haha...za8 sorry boonngg kau)
ini kunun dia edit guna picasa..dia nie campeen guna e2
-wassalam-

Tiada ulasan: