Ahad, 9 Ogos 2009

family outing fever


semakin gila dengan f.O...
sedangkan dulu punyalah main saya mengutuk c frans sebab tinguk nie..
oleh kerana dia selalu minta tolong saya download nie f.O, jadi saya pun teray2lah tinguk...
sekali da....suka terus...sebab cerita dia best!!!lucu tahap mau mampus...tengah2 malam dari mengantuk terus tidak jadi nie mata mau terptosis...
1st tyme saya terjatuh cinta sampai temimpi2..
saya kunun menang percutian pegi Korea pastu masuk F.O haha...
sampai hari nie owh saya kena *tere oleh c len...celakksss...
apa-apa pun sekarang nie walaupun bz untuk exam tapi setiap take 5 mesti tengok F.O...hehe
dari f.O juga saya terus minat ngan c hyori....
apa-apa pun sekarang tengah sibuk mengdownload f.O untuk ep.ep yang tertinggal...hehe

* thankx untuk c frans sebab kasi jangkit saya nie wabak F.O...saya akan menjadi agen transmisi yang seterusnya bagi wabak ini...mangsa yang sesuai adalah c janah, za8da, ayu (sudah berjaya dijangkiti), n mungkin semua class mate... doakan semoga saya berjaya menjangkiti wabak ini...hehe
-wassalam-

3 ulasan:

Alfitriah berkata...

saya pun mau~~

FarFec berkata...

ya nanti saya bagi kau...kc sedia saja pen drive 8g hehe....full ep terus saya bg kau...

Alfitriah berkata...

uish blh ja bha...byk jg lg space dlm lappy sy ni. lala~~