Jumaat, 31 Julai 2009

Inilah hasilnya

akibat daripada terlalu lama tidur waktu petang,walaupun jam pada ketika ini telah menunjukkan 3.35am,
mata masih lagi besar macam bulan mengambang..
kerja saya sepanjang malam sms c pika, replay msg dia, cek tagged, cek facebook,
masih juga saya rasa segar..
jadi daripada saya teda mau buat, maka terjadilah aktiviti ...
edit menedit gambar orang...
disamping men'terror'kan lagi penguasaan adobe photoshop walaupun yang cikai2 saja..
pika mcm mana???jadi kah???

selepas nie saya mau cuba lagi buat yang background dia mau kasi cantik2lah kunun....

* Danger!! harap2 teda orang lain nampak selain c pika sebab yang lain belum saya minta kebenaran mau letak di sini....efa, syel, n patz sorry....hehe....
jumpa dilain sesi edito-edito
-wassalam-

3 ulasan:

Unknown berkata...

bah.
kasi licin kunun muka sia. huhu

Alfitriah berkata...

iya bha pika pix ko teda ja betul pbezaan. betul la licin. hehe.

cantik ko buat o pika. cantik licin dia. tapi satu ja sy nda puas ati.

ilang semua taik lalat juga ni.
nanti tlmpau ketara la bha kena edit. hehehe.

FarFec berkata...

k : nnt saya ambil pix kau dulu ah...
fika : erm saya siodop sudah batul gima waktu saya buat em e2 d saya malas2 mau padam e2 tahi lalat supaya nampak...