Ahad, 12 Julai 2009

Happy Belated biRthDaY..

Bulan Julai nie saya rasa antara bulan yang paling ramai insan yang disayangi birthday owh...
1st abang saya
Md. Alwie a.k.a Lawie
5 Julai 2009
ucapan abang, sorry tidak dapat bagi hadiah teda ongkos..
hehe..nanti saya bagi hadiah kucing Parsi kalau bajet cukuplah..

2nd6 Julai 2009
my best best best friend
Jessica Rozer
Ucapan : jess sorry lambat wish kau birthday..
nanti hujung bulan saya bagi kau hadiah...
terima saja ah...mana tau nie hadiah yang kau x sangka2...
sedih kita tidak 1 hostel lagi

3rd11 Julai 2009
Papaku yang tersayang...
En.Adnan

P/S : persamaan diantara mereka semua adalah....semua belum dapat hadiah dari saya...hahaha..tapi walaupun kamu semua belum dapat hadiah dari saya, tp saya ada hadiah yang lebih mahal untuk kamu semua setiap hari iaitu doa dari saya untuk kamu..

-wassalam-

Tiada ulasan: