Sabtu, 4 Julai 2009

nama saya REBECCA...

Mau tau kenapa nama saya boleh jadi Rebecca???
Di kolej saya ada 3 panggilan 1. Fikah ( biasalah kawan2 yang panggil)
2. Farah (biasanya diorang c amira, fitri dll atau junior2 yang tidak tau panggilan nama saya jadi diorang panggil nama ikut di name tag)
3. Rebecca (ini nama Puan Nancy Teo yang bagi waktu tahun 2 sem 1) sampai sekarang c hanna masih panggil saya guna nie nama. Mula2 rasa janggal tapi lama-lama biasa sudah.
Mari saya kasi cerita sikit pasal Pn.Nancy nie. Dia nie selalu ganti nama2 kami sebab dia kurang ingat nama kami dan kurang jelas bila dia tanya nama kami sepa.
Bukan saya saja ada nama baru di kelas banyak lagi.
antara yang menjadi mangsa dia..
1. Fecca - Rebecca
2. Suriana - Suriani
3. Zafirah - Zirafah
4. Elcie - Alice
5. Maryanne - Mariani

Eh banyak lagilah tapi lupa sudah. Yang saya ingat itu sajalah..
Tidak taulah sepa lagi jadi mangsa dia lepas nie...

P/S : sekarang Pn.Nancy sibuk dengan ISOnya..ada-ada sikit mesti ISO.."eh girl bagi pindah jam nie letak di bahagian belakang kelas nanti kalo ada pegawai ISO"..."my dear setiap hari baju n kasut mesti kena berkilat kalo pegawai ISO nampak....", " saya mau ada AJK ISO sem ini sebab sem nie kita akan sibuk dengan ISO"...hoho...

-wassalam-

Tiada ulasan: