Sabtu, 11 Julai 2009

kasut kerja baru!!!!

Teda apa-apa saya mau cakap selain daripada..
hehehe..
saya mau kasi tau saya ada sudah beli kasut kerja yang baru..
kasut ini untuk menggantikan kasut yang diberi free oleh gov..
Setelah lama kasut nie berjasa sama saya walaupun c nadia nurul a.k.a NNE selalu kutuk tu kasut free sebab kasut sekolah...hehe...apa2 pun kalau teda yang lama mana ada yang barukan..
jadi inilah kunun kasut saya yang baru...setelah 2 tahun mencari kasut yang sesuai untuk digunakan dan indah dipandangan mata saya. Saya tidak akan kisah tentang apa orang cakap pasal nie kasut...hehe...inilah 2 kasut yang berjaya menambat hati saya....jenama Doss. Murah dan ringan.
tapi 4 hari saja saya sanggup guna. Sebab kaki saya cedera teruk sudah saya lupa gigit dia sebelum saya guna, jadi dia gigit di kunun saya dulu.
Jadi sekarang saya guna kasut lama saya sebab kaki saya dalam proses pembaikpulihan...hehe
-wassalam-

4 ulasan:

Iejan SsHi berkata...

Gigit kasut baru supaya dia x gigit kita.. (^__^)..

FarFec berkata...

inda memang saya mau gigit bha 2 dulu tp kan lupa sbb mau cepat2 pg jalan kan

Alfitriah berkata...

cantk juga pun ni kasut ko ni.
cumil gima..
sepa yg cakap buruk , u got no taste lorh...

FarFec berkata...

pika sayalah yang cakap sendiri hehe...