Ahad, 13 Disember 2009

penat tapi best

penat betul saya rasa sekarang nie..
dari kemari asyik bejalan saja..
sudahlah kemarin hampir seharian dalam kereta saja...
dari ranau, pegi kk, dari kk pegi kota belud, dari kb pegi kk balik..
naik kematu punggung saya..

 pastu sambung lagi jalan-jalan di CP mau pegi tengok wayang..
2 wayang yang berjaya kami tengok...
1st storm warrior best betul sebab saya sememangnya suka sama movie yang terbang-terbang...hoho
si pika kunun beria-ia cakap mau tidur sebab mau simpan tenaga untuk tengok new moon..
sekali daaa...sepanjang tu movie mulut diorang becok betul mah c azey...

2nd movie new MOON...kesukaan c pika mah c azey...
tidak bekedip mata diorang tengok...
saya pula sampai tidak tebuka mata....BOSAN TAHAP MAU MAMPUS tul tu movie..
ndak saya suka movie yang alah....lemah gemalai...bikin tidur..
saya heran kenapa ramai orang suka....

pastu yang hari nie..
pagi-pagi lagi hantar c azey di terminal bas...
dia terpaksa balik awal sebab ada masalah..
terus saya sama si pika jalan-jalan di gaya street..
tidak lama c k join kami..
huhu rindu neh mah dia eiii..
lama tidak jumpa dia...apa yang penting dia makin kurus..
wah gembira neh...
terus pegi 1 b..
mau kasi jalan-jalan c pika..
1 hari kami sana belum pun siap round-round 1 1b..
bak kata saya...tidak pe tepigi sana nicchi..hehe..

apa pun bestlah hari nie..sama best macam yang pelarian saya, nadia n pejir dahulu...


-wassalam-

p/s : bisuk mau jalan lagi pegi papar..jam 8 pagi....GILA!!!!ntah saya tahan lagi atau tidak nie mau jalan...

Tiada ulasan: