Jumaat, 2 April 2010

Selamat hari lahir azey asrina binti Kamiring

selamat hari lahir 'budak nakal'
semoga panjang umur, murah rezeki, cepat dapat 'pendapatan' n gembira selalu...

bercakap pasal 'pendapatan' eh kau tinggal mau pilih lagi bha 2..
yang mana kau mau 

1. 'J' bukan nama sebenar...
2. 'A' nama sebenar atau 
3. si unik itu yang kau mau...seorang mesin yang boleh membilang waktu...

hehe....keputusan berada di tangan anda...

(apa da....merapu pula)

apa-apa pun selamat hari lahir...
tahniah kau dapat benda yang kau mau..
dalam umur kau 22 tahun..
baby baru kau c YARI...jaga dia baik2...dia masih sebahagian dari saya 2....haha...ndak bah main2 saja..



saya sengaja tidak mau ucap depan-depan mah kau..sebab saya tau semua org buat mcm 2 sama kau..
tapi saya 1 orang saja yang ucap kau d sini..
hehe...




zey...



kau taukah...

kau satau-satunya 'budak pendek' yang berani membuli 
saya sebagai seorang yang 'comel' ini tau...
sedangkan c nadia yang begitu b***r pun 
tidak pernah buli saya...




erm....apa2 pun sekali lagi selamat hari lahir....
yang ke-22 kakakku yang PENDEK!!!
sedar-sedarlah diri anda bahawa anda sudah tua jadi dapatkan 'pedapatan' yang lebih...

p/s : hadiah nanti-nanti saya bagi ah...saya belum perah otak mau bagi kau apa...eh tapi saya rasa cukuplah bah 2kan gambar COP c J tadi...susah tu saya ambil...



-wassalam-

Tiada ulasan: