Khamis, 3 Mac 2011

25.2-28.2.2011

percutian yang sangat2 bermakna....
rasa macam mau pg lagi..


tempat tu Subahanallah punyalah cantik..
sampaikan tidak banyak pic yang berjaya di'tangkap'
disebabkan terlalu menghayati indahnya ciptaan-NYA..


apa pun saya mau kongsikan sikit pic yang ada..


sunset sambil memanggang....
sebelum 'kejadian itu' 


saya berusaha mau ambil nie tapak sulaiman..
untuk tatapan c fikah sebab diakan peminat patrick....hehe


"azey mesti juga kau ambil tu starfish.....walau macam mana sekali pun"
saya mau kasi jeles c fikah 

 fikah jeles2lah saya dapat patrick...


ini Tapak Sulaiman berwarna biru.... 


 tapak2 sulaiman yang berjaya diambil









terima kasih kepada staff scuba jeff lynn, nao a.k.a pakcik, the hero(yg telah membantu saya selama saya Snorkeling), the penyanyi(lynn husband), and the guitarist....

kamu semua telah memberikan layanan yang 1st class...
membuatkan saya berat hati mau pegi daratan...


next time mau pg sana lagi....


p/s : Khay kalau kau mau pg sana kau klik saja 2 scuba jeff.....best 2 sana....huhu

3 ulasan:

Bell berkata...

yeah! MABUL! lawa kan kak? haha. sy dah pegi sana 2 kali. bulan depan kali ke-3 dah. macam nda pernah bosan pula tapi selalu pegi sana free, jadi nda bosan la. kah3. kamu stay d mana? scuba junkie residence ka?

Alfitriah berkata...

saya mau tu tapak sulaiman!
BAGIIIIIIIIIIIIIIII!

FarFec berkata...

C alongkah nie? Xlah Kami tinggal d scuba jeff...scuba junkie sudah tebakar lor time km pg sana...

Pika: x bleh tapau sy pun mau da...