Khamis, 10 Mei 2012

luahan rasa..

saya sangat-sangat-sangat perlukan seseorang untuk mendengar luahan rasa, sesorang yang boleh saya menangis depan dia tanpa rasa segan, seseorang yang boleh redakan kekusutan, seseorang yang boleh tenangkan bila saya menangis, sesorang yang boleh kasi pinjam peha untuk sy tumpang menangis(macam selalu saya buat sama c nadeya) tapi semua tu tiada. kerana.... saya ada di tengah-tengah orang ramai yang sibuk untuk makan, barulah saya rasa macam mana rasa makanan yang dimakan rasa pasir.... ya Allah saya mau pulang cepat pegi rumah... hanya pada-Mu Ya Allah saya dapat luahkan masa-masa begini.... terimkasih YaAllah sebab membenarkan saya rasa seperti ini... terimakasih atas kekuatan yang Engkaunpinjamkan kepada hambaMu ini... mudah-mudahan saya lebih tabah menghadapi ujian selepas ini.... #terimakasihkepadainsanyangtelahmenghadiahkansayaujiansepertiini.terimakasihjugauntuknasihatyangkaubagi.mudah-mudahansayasedardirilahselepasini.... P/S: terimakasih alpitriah sebab sudi kasi pinjam telinga untuk melekat di telefon....

Tiada ulasan: