Sabtu, 30 Mei 2009

kekalahan MU !!!!










Adui kenapa pula MU boleh kalah saya x percaya..2-0 sama barca
Bayangkan saya punyalah xcited mau tengok perlawanan antara 2 club gergasi iaitu MU vs Barcelona..awal2 lg saya sudah tngk ingatkan betul2 mula jam 1 pagi alih2 jam 3.05 pagi baru mula...
Mula2 memanglah best sbb Ronaldo banyak buat try gol sekali ujung2 aduiii hampeh!!!
Bila Eto'o jaringkan gol 1st masih boleh lagi tersenyum sebab ingatkan masih boleh kejar..
Tp bila 2nd gol dari messi memang punah harapan sudah..
aduii tp yg heran masih lagi bertahan untuk tengok sampai jam 5 pagi sebab ingatkan ada keajaiban berlaku haha sekali hurm....
Tapikan yang saya perasan saya mula SUKA mah c MESSI kecil n chomeeell...
TApikan apa yang teramat penting mula dari sekarang adalah pasang perisai di telinga bila balik kolej sebab banyak pengutuk MU!!!!harap2 x pengsan atau SOB bila kena kutuk..
erm itu sajalah...

-wassalam-

Tiada ulasan: