Ahad, 6 September 2009

Pencarian yang sukar

Tadi saya and mama saya pegi cari-cari baju raya..
Aduiii mau putus dah kaki bejalan tiada juga yang melekat di mata n hati bila memandang..
Kejap pegi kain mewah kejap pegi Tamma..
1 pun teda juga kami jumpa..
Adalah yang kain ela tapi sepa lagi yang sanggup mau jahit tika ini..
aduiiilah dunia...
mau beli yang ready made tapi bak kata mama saya
"semua guluh-guluh punya kain"
macam manalah tu..
ada yang style baru tapi,
aduiiiilah nenek...ada butang katup di bahagian lengan dia..
kalo bukan butang katup ada getah-getah...
haha lucu owh saya nampak..sepalah juga mau pakai ....
hujung-hujung terpaksa juga ambil yang baju 'guluh-guluh'
sebab teda pilihan lain..

P/S : lain tahun habis saja raya 1 bulan saya siap sudah mau beli kain baju untuk tahun depan punya raya....haha.....

-wassalam-

Tiada ulasan: