Ahad, 6 September 2009

Testin' power broadband baru!!!!!

Apa yang saya dapat gambarkan perasaan saya sekarang adalah......
GEMBIRA!!!!!!TERUJA!!!!!!
best betul owh nie 'cinta' baru saya..
aduiii punya main laju..
apa lagi kerja saya kalau bukan download...download...dan download..
best!!!!!!
haha....saya rasa tidak rugilah saya beli and bayar tiap bulan rm88...
tanpa had untuk download...
harga sebenar sebelum promosi rm108..
tapi saya beli tyme promosi tinggal rm88....
biar orang cakap mahal..
biar orang cakap membazir..
biar orang cakap tiada guna bayar mahal-mahal..
yang penting saya tau diorang jelez...
yang penting saya GEMBIRA!!!!!
dan paling paling tersangat penting saya dapat download F.O tanpa rasa ragu-ragu dan takut untuk melebihi had mengdownload...

P/S : saya seperti tidak ingin tidur ketika ini....hehe
-Wassalam-

2 ulasan:

Alfitriah berkata...

saya benci!!!

FarFec berkata...

kau benci?????
hahahaha...
saya suka....