Sabtu, 17 Oktober 2009

kesunyian akan melanda diriku...

bukan sunya pasal apa..
ini kerana semua kawan-kawan saya pegi di smnjg..
dulu mula-mula c fikah..
terus si fazirah..
pastu si neneng ( pegi sibu )
terus sekarang c NADIA..
sedih neh saya ingat..
tadi pun dia sms saya..
"bebeh kau di mana sudah nie???"
'nadia saya masih ni di kk, belum balik napa??'
"eh, lambat juga..."
'yalah sebab diorang c mama n bapa pegi kerja lagi e2lah pasal'
"eh bila neh kita mau jumpa nie....saya mau juga saya mau juga jumpa kau sebelum jalan nanti saya rindu mah kau"
(terus saya pun main cool2 kunun)
'owh jumpa juga bha kita nanti. jadi kau betul2lah nie dapat dismnjgkan??'
"ya saya dapat sini"
'owh baguslah bha 2..ok juga 2 kalo kau di sana'
(padahal punya main saya sedih. pasni teda lagi yang mau bawa saya lari, teda lagi yang mau kasi kenal saya mana makanan yang sedap...)
dunia tolongggggg saya akan keseorangan di bumi sabah nie...

harap bisuk saya dapat jumpa dia sebelum dia terbang...

-wassalam-

3 ulasan:

Alfitriah berkata...

si nadia pigi mana?

Nadya berkata...

pka cntk bei blog ko.

FarFec berkata...

eh faten mana da cantek..
kau nie...gewudut saja...