Sabtu, 17 Oktober 2009

my bb kembali beraksi semula

setelah sekian lama 'my bb' tidak menjalankan tugasnya...
1 bulan dia tidak beraksi dan tidak menyumbangkan khidmatnya..
hari nie baru dia discaj dari 'hospital'
setelah saya mempunyai masa untuk meng'admitkan' 'dia' di 'hospital'
punya main gembira saya tadi petang bila kena telefon dari 'hospital'
cik fecca broadband kamu sudah siap boleh ambil sekarang..
'owh cik bolehkah saya ambil tanpa resit???'
(ini kerana saya tidak sangka benda nie boleh siap awal sebab sebelum nie diorang cakap paling cepat pun siap 2 minggu...ini belum pun sampai 5 hari terus kena kasi tau bb saya sudah siap)
apa lagi saya punya main cepat pegi amik di wisma merdeka...
jauh pun saya tidak kisah yang penting saya dapat bb saya balik..

-wassalam-

Tiada ulasan: