Rabu, 31 Mac 2010

boleh kah????

bolehkah orang berenti tanya kenapa kau makin gemuk???
(biarlah bah org gemuk bukan kamu juga saya punya badan suka hati sayalah)

bolehkah orang berenti tanya kenapa kau belum ada boyfriend??
(napa hina sangatkah orang teda boyfriend???napa ingat remaja atau dewasa terus WAJIB ada boyrfiendkah???
suka hati sayalah saya mau ada BF atau teda....saya bukan juga les....saya masih normal bah juga cuma saya teda keyakinan mau ada BF, cuma saya belum bersedia mau ada BF n saya tidak mau kasi tambah dosa hanya dengan berBF)

bolehkah orang berenti cakap wah kau besar sudah di dari yang dulu..
(napa itu pun ndak pandai pikirkah!!!memanglah bah membesar takkan umur 21 badan macam yang dulu2 juga...itu abnormal sudah 2)

bolehkah orang berenti cakap napa muka kau teda jerawat??
(heisss bosan kalo kamu teliti muka saya betul2 banyak jerawat bah bukan kamu tengok betul!!! kalo teda pun kenapalah sudah anugerah dari ALLAH teda jerawat buat apa mau pertikaikan lagi)

bolehkan orang jangan bohong sama saya dengan berkata "napa kau makin cantik?"
(huh!!!bagi saya itu bukan 1 pujian tapi satu hinaan bagi saya....saya tau semua ciptaan ALLAH 2 cantik cuma saya x boleh terima saja....sebab saya sedar sepa diri saya jadi tolonglah jangan cakap)

bolehkah kalo ada 1 orang ada yang faham apa saya mau tanpa saya cakap....
bolehkah ada 1 orang cakap sama saya kenapa saya begini...
bolehkah ada orang yang tidak tanya semua nie benda sama saya..
bolehkah ada orang  yang FAHAM BETUL APA ISI HATI SAYA...






saya....


rasa...



1 saja yang akan faham saya...

-wassalam-

4 ulasan:

Alfitriah berkata...

pika ko ok jg ka ni? jgn emo2 x baik utk kesihatan ma.

FarFec berkata...

kadang2 saja beh emo....pun ok...supaya org tau yg saya pun ada perasaan juga...hehe...

Nadya berkata...

knpa d semua yg ko tulis nga sy terasa terutama part2 yg gemuk tu. =(
sy bnci org x paham perasaan org gemuk ba kan..

fikre berkata...

hehe.. ketawa sy o pika.. bukan apa, sy pun sllu jg kna tnya
soalan2 gitu.
apa2 pun ko antara blogger yg msti sy baca.. hehe