Selasa, 30 Mac 2010

from J to P

hari yang sama tempat yang berbeza...
PERCAYAKAH???
Jepun pegi Filipina


pemandangan d jepun
 
pemandangan d pelipino

persoalanya betulkan ini d jepun n pelipin???
BETUL!!!!!
tapi tempat makan saja maaa...
1 hari yang sama tempat makan yang berbeza..
pagi makan d jepun dream food
petang makan di pasar pelipin

wah-wah pelaburan yang amatkan???
x heran makin 'chomelll'
 
ikan Puteh
sedap dan murah.....
cuma RM 5

 
1. ikan tuna 
RM 7
2.Sotong RM 10

 
chicken teriyaki set
(pilihan efa n azie)
RM 15


Pilihan KUUUUU
Torikatsu noodle set ( udon or soba)
RM 13

( saja bagi tau harga mau kasi banding)
 
sushi pelbagai bentuk, warna, rasa, dan harga yang berbeza...
kami tidak makan sebab telampau KENYANG sudah...
 
memperkenalkan wajah baru dalam teman makan-makan
AZIE KURNIA
dialah penyebab utama kami makan di jepun itu....

 
muka-muka yang hampir sama tapi ada sikit yang berbeza apa-apa pun thankx NIJUT belanja makan di pasar pelipin bak kata Len "setiap hujung bulan bawa nijut makan sini supaya FREE" wakakakakaka...

p/s : sy kepikiran bilalah saya buleh makan mah c Fikah, Khay, Nadia, Aenn, Pejir, Dilla, Net n Faten di pasar pelipin ah.....persoalannya maukah diorang????

4 ulasan:

Nadya berkata...

anda telah ditag secara sengaja di blog saya. cepat copy paste.

Nadya berkata...

copy paste jak tu. ltk d blog ko.lpas tu ko kasi kaler mana2 perbuatan ko yg ko pernah buat atau ko rasa ko pernah buat.

Alfitriah berkata...

eeee saya mau!
ko ingat lagi ka dulu2 kita selalu pg makan misup sana pasar ikan?
saya mau sotong saya mau udang saya mau ketam saya mau sotong bakar saya mauikan tilapia semua saya mau! eee sedap neh!!!

bila lah dapat ko blanja ni kan pika? dulu pun x smpat pg mkn sotong bakar ni. ujg tahun la ar. ujg tahun. insyaAllah.

FarFec berkata...

faten : owh ya kah???haha mala....bah kejap saya buat...

pika : erm talapia???mulau kau ingat ada kah d sana itu ikan ada d sungai saja mah d kulam....teda d laut...
hujung tahun???bha buleh saja...