Khamis, 13 Mei 2010

di tag oleh c ayam katick....

di tag oleh faten

1. adakah anda rasa anda hot?   
- kalo saya kurus, dengan peha yang kecil, kaki yang panjang....
 
2.update wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang?
 
 
3. cerita pasal gambar ni?
- gambar d manukan, kelihatan agak kekok sebab sayakan pemalu bila kena gambar....hoho


4. kali terakhir makan piza?
terakhir......bila ah....lupa sebab pizzalah makanan yang PALING SAYA TIDAK SUKA...kali terakhir makan sama c abang di 1 b....tp x ingat bila

5. lagu terakhir anda dengar?

- puaskah dari WALI BAND ( suka dengar lagu nie pagi2)

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

 - minum susu sekolah jenama MAT PINTAR susu berperisa coklat, susu untuk kesihatan

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
- banyak tul nama saya nie.....kalo di kelas saya kena panggil REBECCA, kalo di pengajar2 yang panggil nama saya FARAH, kalo kawan2 nama saya pika....

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
- tidak dapat sampai 5 sebab saya sikit saja kawan2 nie..disebabkan kawan saya ndak cukup saya kc cukuplah faten saya tag kau balik haha untuk kc cukup syarat saja
- pika, khay, indra, azey, faten

9. sape orang no 1 dengan anda?

-pika....pika sesungguhnya kau 1 orang saja yang tau apa semua rahsia saya...(walaupun sayalah org yang paling kurang rahsia hidup wakakakakakaka)

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?
-
indra siou saya tembirang kau pasal kamerooo saya....

11. no 3 ade hubungan dengan sape?

- Luqman hakim....(eh betulkah 2...)

12. bagaimana dengan orang no 2?

- azey sepa tanak wagu kau (ntah mungkin c MESIN WAKTU)

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?

- faten saya gembira neh tejumpa mah kau di cp walaupun di pintu saja...hahaha

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?

- Fikah : c pemalu (ini yg selalu dia cakap padahal x sama sekali)
- azey : da camera alert
- khay : c dua ringgit (gelaran time sikul dahulu)
- faten : enten kau betambah comel semula....
- indra : nanti kaita pigi pulau sama2 hoho...



p/s : huuuuuuhhhh siap pun....

Tiada ulasan: