Khamis, 13 Mei 2010

manuk's an island

kegembiraan yang tidak dapat di ungkapkan dengan kata-kata..
dengan pakej yang di berikan dapatlah bayaran yang murah RM37...!!!!
1. Bot pulang dan balik
2. life jaket
3. set snorkrling

siapa yang berminat mau pigi sana...nie senarai harga dia tanpa ada potongan harga
1. bot pulang balik RM30
2. life jaket RM 10
3. Set snorkrling RM 10
4. Bayaran masuk RM 3 (utk student)
5. Tax RM3
6. banana boat ( RM40 utk 15 minit) ini kalo mau mainlah


gambar yang menjadi bukti bahawa diriku telah tiba d pulau ini

 


banana boat.....best tapi kalo ada peluang lagi sy TIDAK MAU lagi....
penat jantung saya berdegup kencang..bikin takut sudahlah di tengah2 laut...
walau ada life jaket saya tetap TAKUT...hahah



penimbulan yang berjaya walau penimbulan ini di sebabkan oleh pertolongan LIFE JAKET haha..
ada ku kesah apa org lain cakap haha

muka tiada reaksi sebab takut punya pasal

p/s : pika, khay, nadia, faten n sepa2 saja yang mau bawa saya pigi pulau manukan...saya mau pigi juga tapi saya ndak mau mandi...saya ndak mau naik bananan boat saya mau main PARASAILING..bawa duit lebih kalo mau main mainan tambahan....hehe

Tiada ulasan: